ماهنامه «تجربه زیسته معلمان» 

ماهنامه «تجربه زیسته معلمان»  با هدف بهینه‌سازی فرآیندهای آموزشی منتشر می‌شود. این نشریه با تأکید بر اصول روانشناختی، در پی تحقق اهداف زیر است:

1. توسعه حرفه‌ای معلمان

2. تقویت شایستگی‌های تخصصی معلمان
– کاربست یافته‌های روانشناسی شناختی در روش‌های تدریس
– بهینه‌سازی فرآیند یاددهی یادگیری 

3. کاربرد روانشناسی در کلاس درس
– ارائه راهکارهای مبتنی بر روانشناسی برای ارتباط مؤثر با دانش‌آموزان
– تحلیل تعاملات معلم دانش‌آموز

4. بهینه‌سازی محیط‌های یادگیری
– کاربست اصول روانشناسی محیط در طراحی فضای آموزشی
– تحلیل روانشناختی چالش‌های مدارس و ارائه راهکارهای عملی

5. تحلیل تجارب زیسته معلمان
– مطالعه پدیدارشناسانه تجارب معلمان با روش‌های کیفی
– بررسی فرآیندهای شناختی و هیجانی در تجربه معلمی

این ماهنامه با استفاده از چارچوب‌های نظری روانشناسی می‌کوشد پلی میان نظریه‌های روانشناختی و عمل آموزشی ایجاد کند. رویکرد اصلی نشریه، کاربردی‌سازی یافته‌های روانشناسی در محیط‌های واقعی آموزشی است.

ارسال مقاله جهت چاپ در ماهنامه 

جهت ارتباط با دکتر فتحعلی بیگی مدیر مسئول ماهنامه سوالات خود را به این آدرس ارسال نمایید.

papeli6794@gmail.com