آدم های سمی در سفر

آدم های سمی

یکی از بهترین چیزهای سفر، افرادی هستند که در طول مسیر با آنها ملاقات می کنید. شما به فرهنگ های جدید و یک روش کاملاً جدید فکر می کنید. اغلب، ملاقات با افراد جدید در مسیر، تجربه سفر را غنی می کند و گاهی اوقات می توانید برای زندگی دوستانی پیدا کنید. به هر حال، آنها شما را در بهترین حالت (در حال دویدن و لذت بردن از زندگی بی خیال) و بدترین زمان(دلتنگی و مسمومیت غذایی)، می بینند. با این اوصاف، چند نوع از افراد وجود دارند که هنگام سفر با آنها ملاقات می کنید و ممکن است سفر شما را خراب کنند(انسان های سمی) – بنابراین باید مراقب آنها باشید. 

آدمای سریش

در ابتدا، این نوع از افراد می تواند کاملا چاپلوس باشد. آن‌ها می‌خواهند همه چیزهایی را که شما برای گفتن دارید بشنوند و همه جا شما را همراهی کنند، زیرا واقعاً همراهی شما را دوست دارند. با این حال، پس از مدتی، این شخص می تواند بسیار خسته کننده باشد زیرا مفهوم فضای شخصی را درک نمی کند یا حتی ممکن است بخواهید با افراد جدیدی ملاقات کنید تا چیزهای مختلف را تجربه کنید. آنها هیچ اشاره آشکاری دریافت نخواهند کردو برنامه های سفر شما را دنبال می کنند. 

برای شما مهم است که به یاد داشته باشید که این سفر را برای نگهداری از کسی که تنها بودن را دوست نداره، آغاز نکرده اید. باید این ترفند را انجام دهید  . مودب اما محکم، «هی، من می‌خواهم کار خودم را برای مدتی انجام دهم. بیایید در تماس باشیم؟

آدمای بی مبالات که امنیت شما را به خطر می اندازند

این شخص خیلی عمیق نیست و واقعاً نظر یا برنامه ای در مورد چیزی ندارد. آنها می توانند سمی باشند زیرا اگر همه چیز را برنامه ریزی نکنید ممکن است در سفر خود هیچ کاری انجام ندهید، که در نهایت می تواند بسیار خسته کننده باشد. “نمی دانم، می خواهی چه کار کنی؟” این شخص همچنین به نظر نمی رسد مفاهیم ساده ایمنی را درک کند و اغلب آنها را به خنده می گیرد. در سفر با دختری برخورد کردم که همیشه می گفت وقتی مست است احمق شده است. “من خیلی گیج هستم؛ من بیش از حد با غریبه ها صحبت می کنم و همیشه گم می شوم.” در یک شب بیرون رفتن با او، او در نیمه شب گم شد. من خیلی نگران بودم. او را در حال قهقهه زدن با چند شخصیت که به نظر مشکوک می رسید  پشت درختان نخل دیدم (یکی بالای ابرویش خالکوبی کرده بود و می گفت «وحشی») ، فکر می کرد من می خواهم به آنها بپیوندم. نیازی به گفتن نیست، من سریع از آنجا بیرون آمدم و تصمیم گرفتم دیگر هرگز امنیت شخصی خود را به خطر نیاندازم. 

شناخت تیپ های انسان های سمی

آدمای پرادعا

این شخص در مورد همه چیز از جمله چیزهایی که واقعاً به او مربوط نمی شود، نظر عمیقی خواهد داشت. آنها در مورد هر چیزی که شما مطرح می کنید متخصص خواهند بود و نمی دانند چه زمانی باید سکوت کنند. شما همچنین ممکن است از داشتن نظر خودداری کنید زیرا آنها همیشه بهتر می دانند. هر چه زودتر این شخص را کنار بگذارید. این کار شما را از سردرد، ناامیدی، خلق و خوی بد و اصرار همیشگی برای گفتن به آنها خلاص می کند.

آدمای خسیس یا ولخرج

دو نوع از این نوع افراد وجود دارد – یکی که پول شما را می مکد زیرا نمی خواهد هیچ پولی از خود را خرج کند و دیگری که به نظر می رسد تنها هدفش این است که تا آنجا که ممکن است پول خرج کند، و دلیلش این است که “این یک تعطیلات است!” از هر دو دوری کنید نوع A خرید دور بعدی را «فراموش می‌کند» استدلال آنها هر چه که باشد، اخلاق بدی است و به اندازه کافی خوب نیست. شما در تمام طول سال برای پرداخت هزینه تعطیلات دیگران پس انداز نکرده اید. نوع B باعث می شود برای در نظر گرفتن گزینه های بودجه، چانه زدن یا تخفیف ها احساس خسیسی کنید.

کسانی که شما را استوری می کنند

برای افراد ناآشنا، FOMO مخفف Fear Of Missing Out است.  آن‌ها همیشه می‌خواهند فعالیت‌هایی را انجام دهند که افراد دیگر در آن شرکت می‌کنند و دائماً احساس می‌کنند چیزی سرگرم‌کننده را از دست می‌دهند.

اگر در نهایت به انجام برخی فعالیت‌های سرگرم‌کننده بپردازید، می‌توانید شرط ببندید که آنها به جای شرکت در فعالیت واقعی، بیش از حد مشغول گرفتن میلیون‌ها عکس برای ثبت آن هستند. خود را آماده کنید تا تلفن آنها مدام در حال ضبط خود و شما باشد، بدون اینکه شما متوجه شوید. این شخص به شما این احساس را می دهد که شرکت شما به تنهایی کافی نیست و در زمانی که راحت باشد، یعنی فردی که «حال بیشتری می­دهد» گیر می آورد، شما را کنار می گذارد. برای دوستان جدید سفرشان آرزوی موفقیت کنید، زیرا آنها به آن نیاز دارند.

افرادی که در جاده ملاقات می‌کنید می‌توانند سفری را شیرین یا تلخ نمایند. مطمئن شوید که از این نوع افراد دوری می کنید تا همیشه تعطیلات خوبی داشته باشید. آیا انواع دیگری را می شناسید که من آنها را از دست داده ام؟ لطفا در نظرات زیر به اشتراک بگذارید!

مترجم دکتر فاطمه امام قلی وند


دیدگاه‌ها

یک پاسخ به “آدم های سمی در سفر”

  1. فاطمه امامقلی وند نیم‌رخ
    فاطمه امامقلی وند

    چه جالب در آستانه سفرهای نوروزی این مقاله خوندنش ثمر بخش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *